dinsdag 10 november 2015

Londen Part 2

Een avontuurlijke en volle week later is mijn avontuur in Londen gedaan. Het was een boeiende en afwisselende vakantie die ik zo zou overdoen moest de kans ertoe zijn.

In de week dat ik in Londen zat, heb ik natuurlijk ook gewerkt voor school. Dit op de momenten dat mijn vriend zelf zijn lessen had voor Erasmus. De andere momenten heb ik veel gedaan in Londen samen met hem. Zo hebben we Tate Modern, The National Gallery en The Natural History Museum bezocht en hebben we verschillende parken doorgewandeld. De musea waren zeker de moeite. Ze zijn enorm groot, boeiend gebracht, en voor iedereen gratis! 'Gratis? Hoor ik dat goed?' Jazeker, enkel de expo's zijn extra betalend, maar al de rest is voor iedereen gratis te bezoeken. Dit maakt het interessant voor alle doelgroepen en scholen om een culturele uitstap te doen.

_DSF3841
Picture taken by Milo Cosemans 

De natuur en parken zijn in Londen zeer mooi, maar ook de architectuur is prominent aanwezig. De typische taxi's en bussen vullen de straten samen met alle toeristen en mensen die er wonen.

Het laatste weekend is er ook familie op bezoek gekomen samen met enkele schoolkameraden. Het was een blij weerzien met iedereen dat weekend. Helaas stond zondag weer al heel snel het afscheid voor de deur. Dit was een moeilijk moment voor iedereen, maar het is een ontzettend mooie week geweest dus dat maakte het allemaal waard.

Londen is naar mijn mening een zeer mooie stad die veel te bieden heeft. Ik zou er zeker terug naartoe willen! Dus voor iedereen die niet weet waar hij/zij eens een citytrip naartoe zou kunnen maken: Londen is DE aanrader!


Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten