maandag 30 november 2015

Tutorial time!

Op school hebben we de kans gekregen om een tutorial te maken voor een opdracht. Het onderwerp was vrij om te kiezen, hieronder zie je het eindresultaat! 

Ik heb gekozen om een tutorial te maken over het bakken van een taart en deze te versieren met fondant. Ik sta heel graag in de keuken te koken of te bakken. Bij de bakker werken, was ook lange tijd mijn weekendwerk. 

Toen ik jong was, stond ik vaak in de keuken koekjes te bakken.Naarmate ik ouder werd, maakte ik ook warme gerechtjes en stak ik hele menu's in elkaar. Omdat taarten maken, bakken en koken een van mijn hobby's is geworden, heb ik daarom gekozen om hier een tutorial over te maken. Hopelijk heb je ervan genoten en geef je het ooit een kans om dit zelf eens te maken! Op de link in Vimeo vind je de ingrediĆ«nten en het recept ook terug. Klik gewoon op het logo van Vimeo en dan kom je op de juiste pagina uit. 



Veel succes ermee!

Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten